_ POSZUKIWANY, POSZUKIWANA

Specjalist(k)a ds. obsługi klienta na pół etatu



Zakres obowiązków:

  •       Bieżąca koordynacja projektów tłumaczeniowych w wielu kombinacjach językowych
  •       Utrzymywanie i rozwijanie profesjonalnych relacji z klientami i dostawcami
  •       Sprawny dobór i koordynacja zespołu odpowiednich tłumaczy i korektorów/weryfikatorów
  •       Wyznaczanie terminów dostaw, efektywne planowanie projektów
  •       Monitorowanie postępów i budżetu
  •       Monitorowanie ogólnej jakości tłumaczeń i usług

Wymagania:

  •       Preferowane byłoby wyższe wykształcenie językowe lub w zakresie tłumaczeń, ale nie jest to konieczne
  •       Biegła znajomość języka angielskiego, znajomość niemieckiego jest dodatkowym atutem
  •       Doskonałe umiejętności informatyczne i administracyjne
  •       Wyjątkowe umiejętności organizacyjne i przywódcze
  •       Umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji
  •       Umiejętność rozwiązywania problemów
  •       Wielozadaniowość i umiejętność ustalania priorytetów

Korzyści:

  •       Praca w stabilnym i międzynarodowym środowisku pracy
  •       Dostęp do nowych rozwiązań technologicznych, szkolenia z narzędzi CAT, możliwość rozwoju zawodowego

  

Zainteresowanych kandydatów zapraszamy do przesłania CV na adres office@colltra.pl, a w treści e-maila w najwięcej 3 zdaniach w 2 wersjach językowych, polskiej i angielskiej, proszę umotywować swoją kandydaturę. Temat e-maila: praca - koordynator

tłumaczenia ustne, tłumaczenie pisemne: zwykłe i specjalistyczne


Napisz do nas

Chcesz dołączyć do zespołu?
Wyślij swoją aplikację na adres: office@colltra.pl