_ POSZUKIWANY, POSZUKIWANA
Specjalist(k)a ds. obsługi klienta na pół etatu
Zakres obowiązków:
- Bieżąca koordynacja projektów tłumaczeniowych w wielu kombinacjach językowych
- Utrzymywanie i rozwijanie profesjonalnych relacji z klientami i dostawcami
- Sprawny dobór i koordynacja zespołu odpowiednich tłumaczy i korektorów/weryfikatorów
- Wyznaczanie terminów dostaw, efektywne planowanie projektów
- Monitorowanie postępów i budżetu
- Monitorowanie ogólnej jakości tłumaczeń i usług
Wymagania:
- Preferowane byłoby wyższe wykształcenie językowe lub w zakresie tłumaczeń, ale nie jest to konieczne
- Biegła znajomość języka angielskiego, znajomość niemieckiego jest dodatkowym atutem
- Doskonałe umiejętności informatyczne i administracyjne
- Wyjątkowe umiejętności organizacyjne i przywódcze
- Umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji
- Umiejętność rozwiązywania problemów
- Wielozadaniowość i umiejętność ustalania priorytetów
Korzyści:
- Praca w stabilnym i międzynarodowym środowisku pracy
- Dostęp do nowych rozwiązań technologicznych, szkolenia z narzędzi CAT, możliwość rozwoju zawodowego
Zainteresowanych kandydatów zapraszamy do przesłania CV na adres office@colltra.pl, a w treści e-maila w najwięcej 3 zdaniach w 2 wersjach językowych, polskiej i angielskiej, proszę umotywować swoją kandydaturę. Temat e-maila: praca - koordynator
tłumaczenia ustne, tłumaczenie pisemne: zwykłe i specjalistyczne